ATGM eet vanavond stamppot

In het kader van de Avans gezondheidsweek heeft de Academie van Techniek voor Gezondheid en Milieu (ATGM) een groentetas voor haar medewerkers en studenten beschikbaar gesteld.

ATGM-medewerkers en -studenten konden zich inschrijven voor de groentetas die biologische groente en fruit ter waarde van 7,50 euro bevat. De academie ziet het als een mogelijkheid om haar medewerkers bewust te maken van het belang van gezonde voeding.

35 tassen
De inhoud van de in totaal zo’n 35 verstrekte tassen – in dit geval dozen – was een verrassing; een initiatief van verschillende natuurwinkels om ‘vergeten’ groenten en fruit weer onder de aandacht te brengen. In ieder geval eet menig ATGM-medewerker vanavond een stamppot.

Gezondheidsweek
Voor medewerkers van Avans is er deze week een gezondheidsweek met uiteenlopende activiteiten georganiseerd. Schaatsen, mountainbiken, maar ook een masterclass ‘Vitaliteit en bevlogenheid’ van topsporter Bas Gerritsen en een workshop ‘Hoe krijg ik meer lucht in mijn agenda’ staan op het programma.

groenten2-max