Durf jij je studentenkamer te onthullen?

Vooroordelen alom over studenten: het zijn ranzige holbewoners en de afhaalchinees is hun beste vriend. Onzin of juist helemaal waar? Onthul je studentenkamer en win een kook- en schoonmaakboek.

Wist jij dat je met wat water en azijn de magnetron zo schoon hebt? En dat je echt niet elke dag duur hoeft te eten in de kantine, je hebt in tien minuten al wrap met kaas of kip in elkaar gedraaid.

Aangenaam studentenleven
Punt geeft twee boeken weg: ‘Op kamers, schoonmaken hoort erbij’ en ‘Kook ook – studenten’. De boeken staan boordevol (budget)recepten en handige tips en weetjes die het leven van de uitwonende student een stuk aangenamer maken.

Om kans te maken op deze boeken maak je een foto van je studentenkamer en mail die met je naam, studie en woonplaats naar punt@avans.nl. Wie weet wordt jouw kamer dan gefotografeerd voor ons magazine! De meest creatieve inzending gaat er met de boeken vandoor.