De kerst inluiden met gala’s en borrels

De kerst staat voor de deur en dus is het weer tijd voor borrels en gala’s. Verschillende studie- en studentenverenigingen organiseren ook dit jaar weer feesten om de kerst alvast in te luiden.

Dansen zoals in 1922
Fan van The Great Gatsby? Dan is het TIPCY gala echt wat voor jou. Dat gala is compleet in de stijl van het boek. Het vindt plaats op woensdag 11 december om 21.00 uur in Kerkplein Breda. Kaartjes kosten 10 euro en zijn inclusief consumpties. Op de Facebookpagina vind je meer informatie over de kaartverkoop.

Black Tie kerstgala
S.V. Animoso gaat dit jaar op chique. Op vrijdag 13 december van 22.00 uur tot 2.00 uur houden zij hun kerstgala. De locatie is café Bar le Duc in Den Bosch. Van de mannen wordt verwacht dat ze in smoking of rokkostuum verschijnen en de vrouwen in een lange avondjurk. De kaarten voor het gala zijn goedkoper dan andere jaren. Voor een enkel kaartje betaal je 27,50 euro. Een ‘koppel ticket’ kost 50 euro. Kaarten zijn te verkrijgen via gala@animoso.com.

Serious Request
Een week voor kerst gaat Serious Request van radiozender 3FM weer van start. Studentenroeivereniging Vidar geeft op 17 december een feest speciaal voor deze actie; GenerouCity. Het feest gaat om 22:00 uur van start en vindt plaats in café Studio in Tilburg. Dj Ser-V zorgt voor de muziek en er is ook een discobingo. Alle opbrengsten gaan naar het goede doel. Een kaartje kost 5 euro aan de deur.

AAFM gala
Ook dit jaar organiseert de Academie voor Algemeen en Financieel Management weer een kerstgala. Het gala vindt plaats op 17 december in Proost Breda. Om 21.00 uur gaat het feest van start en het eindigt om 4.00 uur. Kaartjes kosten 5 euro. Houd de Facebookpagina goed in de gaten voor de kaartverkoop.

HBO-V gala
De introcommissie van Verpleegkunde houdt hun jaarlijkse HBO-V Gala in café Miller Time. Het gala is op 17 december en begint om 21.30 uur. Bij binnenkomst is er champagne en vanaf 22.00 uur zal een fotograaf aanwezig zijn. Kaartjes kosten in de voorverkoop 4 euro en aan de deur 5 euro. Meer informatie over de kaartverkoop vind je op de Facebookpagina.

Het voute kerstfeest
Studievereniging Comm.on geeft op 18 december een ‘vout’ kerstfeest. Van 21.00 tot 4.00 uur wordt er gefeest in Bar-Dancing Peddels Breda. DJ Jahzury, Francklin en Rachit Mariano draaien die avond. Als je een kaartje koopt, krijg je gratis een shotje en een kerstmuts. Kaartjes kun je deze week kopen bij de vereniging.

Socialize kerstgala
Op woensdag 18 december is het kerstgala van studentenvereniging Socialize. Het gala vindt plaats in het Walkabout Café in Breda van 20.00 uur tot 1.00 uur. Welk entertainment er komt, houdt de vereniging nog even geheim. Kaartjes kosten 3,50 euro en zijn te koop via socialize-breda@hotmail.com.

AI&I kerstborrel
De studie- en studentenverenigingen van de Academie voor Industrie en Informatica geven dit jaar gezamenlijk een kerstborrel. De borrel is op 20 december in het Grand Café van Avans in Den Bosch en duurt van 14.00 tot 17.00 uur. De eerste twee drankjes zijn op kosten van de academie en er zijn gratis hapjes. Dj Ricky zorgt voor de muziek.

Arold Roestenburg

Beste Maikel zou jij naar punt@avans.nl willen mailen wat er zoal niet klopt.

2013-12-10 21:16:13

Maikel

Kunnen jullie ooit wel eens de juiste informatie in een artikel plaatsen? Ik weet dat journalisten soms de informatie verdraaien, maar dit slaat alles...

2013-12-10 16:12:56