Een mooi geldbedrag winnen? Weet jij veel!

Begin jij 2014 na een dure maand ook met een bankrekening in de rode cijfers? Dan is dit je kans om je saldo te spekken. Studenten kunnen zich weer inschrijven voor Weet ik veel, de kennisquiz bedacht en gepresenteerd door Linda de Mol.

Voor het tweede seizoen van Weet ik veel is Talpa op zoek naar studenten die Bekende Nederlanders willen bijstaan tijdens de spannende eindstrijd en zelf kans maken op een mooi geldbedrag.

Pittige vragen
Aan het eerste seizoen deden ook een aantal Avansstudenten mee zoals de Bredase student Bedrijfseconomie Chantal Clemens. Zij was samen met vier studenten van haar studievereniging S.V. Oase bij de opnames. ‘We kregen vijftig vragen over van alles en nog wat: van sport tot aan geschiedenis, maar ook bijvoorbeeld mode’, vertelde Chantal eerder aan Punt. ‘Het waren best pittige vragen. Ik had me niet voorbereid. Ik had namelijk geen idee wat ik kon verwachten.’

Chantal heeft helaas niet gewonnen: ‘Er was iemand en die had maar twee vragen van de vijftig fout! Nee, er zijn heel wat slimmere studenten in Nederland dan ik.’

Inschrijven
Wil je zelf meedoen aan Weet ik veel? Schrijf je dan in via www.rtl4.nl/weetikveel.

Sanne

Hannie, het ging om een piramide die in totaal 4 vlakken had, dat is dus het grondvlak en dan heb je er nog meer drie over die een piramide moeten vormen

2014-03-15 15:31:11

Hannie Eland

Het antwoord op de vraag wat de vorm van het grondoppervlak is van een pyramide was volgens Linda een driehoek maar volgens mij en Wikipedia kan het ook een vierkant zijn.(De bekendste piramides van Gizeh bij Caïro. Ze hebben een vierkant grondvlak)

2014-03-03 16:18:21

kevin van der vlist

Ik wil mee doen met weet ik veel

2014-03-01 20:56:12

elly buys

Ik heb een heel goede besteding voor bnn ers die geld winnen nl; behandeling en therapie voor mijn 4 jarig klein zoontje Sky. Hij is zwaar spastisch en in Nederland uit behandeld. Kijk op www.stichtingsky.nl. Heel veel dank, oma Elly.

2014-02-22 18:54:24