Fijne feestdagen namens de redactie

De redactie van Punt wenst iedereen fijne feestdagen toe. Zelf nemen we ook even vrij.

De nieuwsvoorziening op deze site start weer vanaf maandag 6 januari. 2014 belooft weer een veelbewogen jaar te worden voor de Avansgemeenschap, met onder andere de veranderingen bij de deeltijdopleidingen en de invoering van de 1 mei-regel.

Veiligheid
Op donderdag 16 januari ligt een nieuw magazine van Punt in de bakken. Een themanummer rond veiligheid. Daarin lees je onder meer over het onderzoek van eerstejaarsstudenten Integrale Veiligheid naar het ‘veiligheidsgevoel’ van treinreizigers, geven twee Avansdocenten tips rondom bedreigingen op Twitter en vertelt een ex-verslaafde oud-student over zijn strijd tegen drugs.

Voor nu fijne feestdagen!