Heb je twijfels over je studiekeuze?

Ben je eerstejaars en twijfel je of je met de juiste studie bezig bent? Bezoek dan een van de Switchers Infomiddagen van Avans.

Bij twijfel is het belangrijk dat je snel beslist. Als je vóór 1 februari je studiefinanciering stopt, wordt je beurs namelijk automatisch een gift. Je bouwt dus nog geen schuld op. Je kunt één keer van deze regeling gebruik maken.

Klaar voor volgende stap in studiekeuzeproces
De Switchers Infomiddag is gericht op studenten die twijfelen over hun studiekeuze of het besluit hebben genomen om te stoppen met hun opleiding en zich willen oriënteren op een nieuwe opleiding binnen Avans. Het is de bedoeling dat de student na het bezoeken van een Switchers Infomiddag klaar is om een volgende stap te maken in het studiekeuzeproces.

Elke academie presenteert haar verschillende opleidingen. Ook zijn er medewerkers van de Studentenadministratie en de Studenten Informatie Balie om praktische vragen te beantwoorden. Daarnaast kan de student zich ter plekke inschrijven voor de workshop studiekeuze.

Studentendecanen
Er zijn ook studentendecanen aanwezig. Zij knopen het gesprek aan met studenten en stimuleren hen om op zoek te gaan naar hun kwaliteiten en voorkeuren.

De eerste Switchers Infomiddag is op dinsdag 14 januari in Breda, in de Serre. De tweede is op donderdag 16 januari in Den Bosch, in OC006. Beide middagen duren van 15.00 tot 17.00 uur.

Meer informatie en het aanmeldingsformulier voor de Switchers Infomiddag vind je op studiekeuze.avans.nl.

switchers-infomiddag-max