Nieuwe directeur Leer- en Innovatiecentrum

Mirjam Woutersen start per 1 januari als directeur bij het Leer- en Innovatiecentrum (LIC) van Avans. Woutersen is afkomstig van de Artesis Hogeschool in Antwerpen.

Woutersen heeft veel ervaring in het onderwijs. Na een studie Algemene en Toegepaste Taalwetenschap aan de Radboud Universiteit is zij eerst het onderzoek ingegaan.

Accreditatiestelsel
Als adviseur bij het onderwijsadviesbureau IOWO kreeg zij voor het eerst te maken met accreditaties van HBO bacheloropleidingen; bij de Nederlands-Vlaamse Accreditatie Organisatie was zij vervolgens verantwoordelijk voor de opzet van de tweede fase van het accreditatiestelsel.

De laatste jaren heeft Woutersen gewerkt bij Artesis Hogeschool te Antwerpen, eerst als directeur Onderwijs, Onderzoek en Maatschappelijke Dienstverlening en na een fusie als Diensthoofd Kwaliteitsevaluatie.

Woutersen volgt Maya van den Heuvel op die vanaf 1 september interim-directeur was bij het LIC.