Banenmarkt voor ATGM’ers

Je oriënteren op het beroepenveld, daarvoor is het Career Event. Twintig bedrijven presenteren zich voor de Academie voor de Technologie van Gezondheid en Milieu (ATGM) aan studenten. Maandag 13 januari vindt dit evenement plaats in de Bredase Xplora.

Ieder bedrijf heeft een eigen stand op het Career Event. Zij geven informatie over stage, afstudeermogelijkheden en eventuele vacatures. Daarnaast zullen een aantal bedrijven een presentatie geven. Onder andere het ministerie van Defensie, Shell, Cosun en Groundwater Technology BV zijn aanwezig.

Verplicht
De banenmarkt is verplicht voor tweedejaarsstudenten van de academie en is onderdeel van de terugkomdag voor derde- en vierdejaars. Ook docenten zijn welkom, voor hen biedt het een goede kans om de relatie met regionale bedrijven te versterken.

Het ATGM Career Event vindt maandag 13 januari plaats van 14.00 tot 17.00 uur in Xplora.