Boodschappenpakketten en staatsloten bij de JHS

Waarschijnlijk heb je er al een e-mail over ontvangen of heeft een docent het erover gehad; de Nationale Studenten Enquête (NSE) 2014 is begonnen en academies is er veel aan gelegen om zoveel mogelijk respons te krijgen.

Eerder meldden wij al dat academies kleine en grote prijzen verloten onder studenten die de NSE invullen. Van bioscoopbonnen tot iPads. Ook zijn er academies die voor elke ingevulde enquête een bedrag doneren aan een goed doel. Kijk hier of en wat jouw academie beschikbaar stelt.

Juridische Hogeschool
Ook de Juridische Hogeschool Avans-Fontys stelt een aantal prijzen beschikbaar voor de NSE. Het gaat om vijf boodschappenpakketten ter waarde van 30 euro en tien staatsloten ook met een waarde van 30 euro.

Hoe tevreden ben je over je roosters? Of over het aantal werkplekken in de Avansgebouwen? Tot en met 9 maart kun je nog je mening geven. Kijk in je mail voor de toegang tot de enquête of klik hier.

Rob

Dat ze het geld iets beter gaan spenderen!

2014-01-28 11:59:57