Boom Chicago in de studentenkamer

De Tilburgse editie van Stukafest, het landelijke festival dat zich afspeelt in studentenkamers, kent dit jaar geen grote namen. Greg Shapiro van Boom Chicago is wel gestrikt.

Tijdens Stukafest treden cabaretiers en muzikanten op in studentenkamers verspreidt over de binnenstad. Zo stonden stonden vorig jaar Arie Komen en Case Mayfield nog in een Tilburgs studentenhuis. Dit jaar heeft de organisatie gekozen voor minder bekende acts.

Muziek
Zo is er een afvaardiging van het Amsterdamse studentenblad Propria Cures uitgenodigd om hun provocatieve literaire journalistiek uit te voeren in een gesproken variant. Muziek is er ook in overvloed met de Leidse band The Cannonball Johnsons, het Nijmeegse Discipline & Rather Real en de Vlaamse Lili Grace.

Het Stukafest 2014 in Tilburg vindt plaats op 26 februari. Meer informatie is hier te vinden.