Met alle huisgenoten onder de douche

Drie truien over elkaar aan doen, afval goed scheiden of met alle huisgenoten gelijk onder de douche. Alles is geoorloofd in de strijd om meest duurzame studentenhuis van Nederland.

Tot 6 februari 2014 strijden studentenhuizen weer om de titel ‘Duurzaamste studentenhuis’ en het bijbehorende geldbedrag van 1.000 euro voor de winnaars.

Stemmen verzamelen
Geïnteresseerde (duurzame) studentenhuizen kunnen zich nog inschrijven. Je moet foto’s van twee duurzame acties uploaden en stemmen verzamelen. De huizen met de meeste stemmen worden voorgelegd aan de jury. Die beslist uiteindelijk welke drie huizen er met de prijzen vandoor gaan.

Er doet nog geen Brabants studentenhuis mee aan de wedstrijd, maar inschrijven kan nog tot het einde van deze maand.