Nationale Studenten Enquête invullen en prijzen pakken!

De Nationale Studenten Enquête  2014 (NSE) is weer begonnen. Avansstudenten hebben tot en met 9 maart de tijd om hun mening te geven over de lesroosters, de kwaliteit van onderwijs en andere zaken. Als je meedoet, maak je kans op een van de vele prijzen.

De NSE is hét grootschalige onderzoek naar de kwaliteit van Nederlandse hogescholen en universiteiten waarbij de mening van de studenten centraal staat. De resultaten uit de NSE vormen onder andere de basis voor de Keuzegids.

Academies komen deze weken met eigen acties om de vereiste respons van minimaal 33 procent te halen.
Hieronder een overzicht van acties die nu al bekend zijn:
De Academie voor Marketing en Business Management verloot twee iPads.
De Pabo verloot een iPad.
De Academie voor de Technologie van Gezondheid en Milieu stelt een prijs van 1.000 euro beschikbaar als de respons minimaal 50 procent is.
De Academie voor Algemeen en Financieel Management verloot 1×2 bioscoopbonnen per 25 deelnemende studenten.
De Academie voor Veiligheid en Bestuur stelt drie tegoedbonnen van Ticketmaster beschikbaar ter waarde van 100 euro.
De Academie voor Bouw en Infra doneert 1 euro per ingevulde enquête aan een goed doel. Studenten mogen zelf bepalen welk goed doel dat is. Daarnaast verloot de academie vijftien boekenbonnen ter waarde van 20 euro.
De Academie voor Engineering en ICT verloot vier iPads.
De Avans School of International Studies verloot twee iPads mini en doneert 1 euro voor elke ingevulde enquête aan een goed doel.

Doet mijn academie niks?
Mocht je academie niet in bovenstaande lijst staan, dan wil dat niet zeggen dat de academie helemaal niets organiseert. Zo zijn diverse academies nog in gesprek met studenten- of studieverenigingen om te kijken hoe ze de respons kunnen verhogen.

Landelijk worden er ook prijzen verloot. Zo maken deelnemende studenten kans op één van de vijf iPhones 5, één van de vijf iPads Air of een van de 265 bol.com-bonnen ter waarde van 25 euro.

Hoe tevreden ben je over je roosters? Of over het aantal werkplekken in de Avansgebouwen? Tot en met 9 maart kun je nog je mening geven. Kijk in je mail voor de toegang tot de enquête of klik hier.