Verdien 5 euro én help de wetenschap

In twintig minuten 5 euro verdienen? Komende maandag en dinsdag kan dat bij Avans in Breda. Onderzoekers van de Universiteit van Tilburg zijn op zoek naar studenten die willen meedoen aan hun onderzoek.

Het onderzoek bestaat uit het beantwoorden van vragen op de computer. Je zult verschillende situaties lezen en beoordelen, aangeven hoeveel je voor bepaalde producten wilt betalen, bepaalde hoeveelheden inschatten en een oordeel vellen over hoe sterk verschillende objecten op elkaar lijken. Je doet dus een aantal korte, simpele taken. Het onderzoek duurt ongeveer twintig minuten. Daarvoor krijg je 5 euro.

Inschrijven?
Er kunnen ongeveer vijftien mensen per sessie deelnemen. Je kunt naar de lokalen lopen waar het onderzoek gehouden wordt om je in te schrijven en mee te doen. Maandag 13 januari van 10.00 uur tot 15.00 uur zitten de onderzoekers in lokaal HF002 en op dinsdag 14 januari kun je voor deelname terecht in HX131 tussen 9.00 uur en 13.00 uur.

Arold Roestenburg

De Hogeschoollaan in Breda.

2014-01-10 12:39:44

Anoniem

Op welke locaties worden deze onderzoeken gehouden? HF002 en XH131 zijn namelijk geen lokalen op de academie waar ik zit

2014-01-10 12:38:12