Blik&Bloos zoekt podiumtalent

Studentenpodium Blik&Bloos is ook dit jaar weer op zoek naar jong talent. De podiumavond door studenten wordt elk kwartaal georganiseerd.

Blik&Bloos is een avond waarop studenten met een voorliefde voor podiumkunsten hun acts kunnen uitvoeren. Door het variërende en unieke programma krijg je als publiek de kans om jong en nieuw podiumtalent te ontdekken. De organisatie is op zoek naar studenten met talent op het gebied van film, fotografie, performance, live-muziek, spoken word.

Aanmelden
Ben jij een student tussen de 17 en 26 jaar? En heb je talent op het gebied van stand-up comedy, improvisatietheater, spoken word, goochelen, live-muziek of performance-art of iets anders? Dan kun je je per mail aanmelden vóór 18 februari: info@podiumbloos.nl

De zesde editie van het evenement vindt plaats op 11 maart bij Podium Bloos in Breda.