Lunch op Avans bestellen met je telefoon

Studenten en medewerkers van Avans kunnen vanaf 24 februari op de hoofdlocaties aan de Onderwijsboulevard en de Hogeschoollaan gebruik maken van MyOrder om hun lunch te bestellen.

MyOrder is een gratis app waarmee je vooraf kunt bestellen en afrekenen. Je betaalt bijvoorbeeld via iDeal. Zo hoef je tijdens de lunchpauze niet aan te sluiten in de rij bij de kassa.

‘Noviteiten zoals MyOrder zijn bij uitstek geschikt in een omgeving, waar de smartphone zeer intensief en voor allerlei doeleinden wordt gebruikt’, licht Matthieu van Waardenburg van Eurest toe.

Introductie-actie
Wie in de week van 24 februari een bestelling plaatst met MyOrder krijgt een Justnuts-reep gratis.

Anon

Laat ze gelijk bitcoins accepteren, dat is een stuk sneller dan MyOrder en is voor iedereen goedkoper.

2014-02-25 09:22:21

Jaap Koolraap

Eerst betalen en er vervolgens in de kantine achter komen dat het product uitverkocht is op de betreffende dag?

2014-02-24 18:32:15

Mark

Kan Eurest dan ook garanderen dat we niet meer zo lang in de rij hoeven te staan?

2014-02-24 12:32:27