Rijst, ontbijtkoek en luiers gevraagd!

De Academie van Techniek voor Gezondheid en Milieu (ATGM) gaat zich onder andere inzetten voor de Voedselbank. Aan de Hogeschoollaan, Lovensdijkstraat 61, Beukenlaan én de Bijster zullen inzamelpunten worden gerealiseerd.

Babyvoeding
Vanaf maandag 17 februari kunnen medewerkers en studenten een eigen donatie doen bij de inzamelpunten. Het gaat om houdbare (voedsel)producten, maar er is een specifieke behoefte aan babyvoeding, luiers, koffie en thee, Brinta, ontbijtkoek, rijst, pasta en pastasaus.

Staatsbosbeheer
De actie is onderdeel van een middag op 26 februari met maatschappelijke activiteiten van de ATGM. Medewerkers zullen deze middag de ingezamelde producten bij de Voedselbank afleveren. Ook gaan er een aantal helpen snoeien bij Staatsbosbeheer en klussen bij de weggeefwinkel Help ons Helpen.