Avans zoekt studentchauffeurs

Wil je een keer in een elektrische auto rijden? Dat kan op 9 en of 11 april! Meld je aan en maak gebruik van de kans op deze unieke ervaring.

Op 10 april heeft Avans in Den Bosch de Onderwijsdag. Helaas is die dag Den Bosch niet per trein bereikbaar vanuit Eindhoven en Tilburg. Daarom heeft de hogeschool een aantal elektrische carpoolauto’s geregeld voor medewerkers. Die auto’s moeten op 9 april vanuit Den Bosch naar de locaties van Avans in Tilburg of Breda worden gereden. Op 11 april moeten ze weer worden teruggebracht naar de provinciehoofdstad.

25 studenten
Avans is op zoek naar maximaal 25 studenten die het leuk vinden om een keer elektrisch te rijden in een Nissan Leaf, Toyota Prius of Peugeot iOn? Meld je snel aan via het email adres info@paleiskwartierelektrisch.nl. Vermeld in je mail je naam, emailadres, mobiele telefoonnummer en de dag(en) waarop je beschikbaar bent. Op hetzelfde email adres kun je terecht voor meer informatie.

Uiteraard moet je in het bezit zijn van een geldig rijbewijs BE en als student staan ingeschreven bij Avans. Je moet zelf zorgen voor vervoer van en naar de plek waar je de auto moet ophalen en afleveren. De organisatie gaat uit van gebruik van je OV-studentenkaart en vergoedt daarom geen reiskosten. De toewijzing gebeurt op volgorde van aanmelding.

MVJ

@FDH: Inderdaad, een van de weinige. Ik behoor ook tot die groep. Sterker nog, CE is aanwezig op mijn rijbewijs. Dus ook ik doe mee!

2014-04-02 06:24:56

FDH

Dan ben ik 1 van weinige met een BE rijbewijs!! ik doe mee

2014-03-31 10:27:17

Juul

Naar mijn inzicht zullen weinig studenten het rijbewijs BE in bezit hebben.

2014-03-29 19:07:40

HENK

WUT? waarom BE voor een elektrische auto? meeste elektrische auto's hebben juist geen trekhaak

2014-03-29 11:14:54

CBR

BE rijbewijs? Hangt er een aanhanger achter de auto?

2014-03-28 10:47:08