Bierfietsen met staatssecretaris

Bier drinken en al je prangende vragen stellen aan Sander Dekker, VVD-staatssecretaris van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap. Zondagmiddag 16 maart kunnen Avansstudenten meerijden op een bierfiets door de Bredase binnenstad.

Sander Dekker, VVD-staatssecretaris van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap bezoekt Breda zondagmiddag 16 maart . Avansstudenten krijgen dan de mogelijkheid om vragen te stellen of met hem in discussie te gaan. Dit tijdens een tocht door Breda, op een bierfiets die bestuurd wordt door de staatssecretaris.

Na de tocht op de fiets wordt de middag afgesloten met verschillende studie- en studentenverenigingen. Avansstudenten die deze middag (15.30 tot 17.00 uur) de staatssecretaris willen bevragen onder genot van een biertje kunnen contact opnemen met het VVD-campagneteam in Breda.