Ererondje en huldiging voor Avansstudent

Waarschijnlijk skipt Mike Overwerg, tweedejaarsstudent Technische Bedrijfskunde in Tilburg, morgen zijn colleges. Hij wordt met zijn ijshockeyteam gehuldigd in het gemeentehuis van Tilburg. De Tilburg Trappers zijn namelijk landskampioen geworden.

Afgelopen vrijdag wonnen de Trappers de wedstrijd in de best-of-seven-serie om de landstitel van Den Haag. Door die zege werd het 4-2 voor de Trappers en kon Den Haag de Tilburgers niet meer passeren.

De ‘dubbel’
De veertiende titel van de ijshockeyclub is een bijzondere. In het seizoen dat de club haar 75-jarig bestaan viert, werd ook al de nationale beker gewonnen. Dat betekent dus dat beide titels voor de Tilburg Trappers zijn.

Naast de huldiging in het gemeentehuis maken de Trappers dinsdag ook een ereronde over de cityring.

Een interview met Mike staat in Punt 4 van dit studiejaar. Dat nummer kun je hier vinden.