Woon jij in het leukste studentenhuis?

Studentenhuizen uit heel Nederland kunnen zich vanaf nu weer inschrijven voor de Studentenhuis van het Jaar-verkiezing. Elk jaar gaat studenten.net op zoek naar het ultieme studentenhuis: stapels afwas en aangekoekte borden, een koelkast vol bier, een klein fortuin aan statiegeld in de gang, fruitvliegjes die opstijgen uit de prullenbak, maar vooral gezelligheid.

Studenten uit heel Nederland die een huis, gang of verdieping delen kunnen zich aanmelden op de website www.studentenhuisvanhetjaar.nl. Aan het winnen van de titel zit een prijzenpakket verbonden voor het huis en alle deelnemende bewoners, waaronder een nieuwe inboedel ter waarde van 2.500 euro.

Studentenhuis van het Jaar 2013
Vorig jaar won het studentenhuis ‘Zjem en Confiture’ uit Eindhoven de verkiezing. Dat huis heeft vijftien bewoners; studerend aan onder meer de  Eindhoven University of Technology, Fontys, Avans en de HAS.