Liveblog Onderwijsdag 2014

Hoofd in de cloud, voeten in de klei is het thema van de Onderwijsdag 2014. De hele dag doet Punt live verslag van lezingen en workshop. Scroll naar beneden voor de laatste updates.

Voor de tweede keer is congrescentrum 1931 de locatie van de Onderwijsdag van Avans. De eerste keer was in 2011. Hier vind je een aantal artikelen van toen.

1.317 medewerkers
Vooraf hebben 1.317 medewerkers zich aangemeld. Dat zijn er opnieuw meer dan vorig jaar. Toen wisten rond de 1.100 medewerkers de weg te vinden naar het Eftelingtheater. Wie hoopt te netwerken met de collega’s van de Akademie voor Kunst en Vormgeving|St. Joost komt vandaag bedrogen uit. Die hebben een eigen Onderwijsdag.

Innovatieprijs
De Onderwijsdag start met een presentatie van de genomineerden voor de Avans Innovatieprijs. Hier kun je de zes kanshebbers terugvinden. Medewerkers en studenten kunnen kan vandaag nog tot 13.00 uur stemmen. Om 15.00 uur worden de winnaars bekend gemaakt.

Keynotespreker
‘Hogescholen geven studenten een Aldi-gevoel. ’ Dat is de mening van de jonge ondernemer en multidisciplinair expert Danny Mekiç. Hij is de keynotespreker tijdens de Onderwijsdag. In Punt 6 geeft hij zijn visie op het hbo.

Columnist
Altijd al een columnist van Punt in levende lijve willen ontmoeten? Michael Doove geeft van 14.30 tot 15.00 uur een lezing over innovatie binnen de Juridishe Hogeschool.

Sketches
Studenten van de Koningstheateracademie voeren in de ‘wandelgangen’ van de Onderwijsdag korte sketches op. Om 15.30 uur sluiten zij de dag af met een muzikale mini-talkshow waarin de gebeurtenissen van de dag op ludieke wijze voorbijkomen.

Facebook-fotoalbum

//