Nu stemmen op de Avans Innovatieprijs!

Net als vorig jaar worden er op de Onderwijsdag twee innovatieprijzen uitgereikt. Een vakjury bepaalt welke inzending vanwege haar waardevolle bijdrage aan Avans de juryprijs verdient. De publieksprijs gaat naar de innovatie met de meeste stemmen van medewerkers en studenten. Aan beide prijzen is een bedrag van 1.000 euro verbonden.

De genomineerden voor 2014 zijn:

De solarboot: AvansSoleil. Studenten van verschillende opleidingen werken samen aan een duurzame boot.

De Vrijwilligersacademie: een scholingsweek voor duizend vrijwilligers. De week is een coproductie van zorg- en welzijnsinstellingen in Den Bosch en de Bossche Academie voor Sociale Studies.

Het Multidisciplinaire Afstudeer Atelier: een innovatieve manier om het afstuderen beter, slimmer en betaalbaar te organiseren. Er vindt een koppeling plaats tussen onderwijs, onderzoek en ondernemen.

De Rally: in dit project komen twee innovaties samen. Versteviging van toetsing en toetskwaliteit en het toepassen van kennis op het gebied van hersenontwikkeling.

Op Reis door organisatieland: studenten werken hierin aan een actueel probleem op het gebied van organisatieontwikkeling. Zij volgen geen lessen maar vormen een zelfstandig en zelfsturend onderzoeksteam.

Het Intercultural Learning Lab van de Avans School of International Studies (ASIS): docenten delen hun ervaringen over het werken met studenten en collega’s in een internationale en interculturele setting.

Je kunt tot 10 april je stem uitbrengen via onderwijsdag.avans.nl.

@Sjoerd

Hoezo is stemmen niet mogelijk? Het is even zoeken op de site van de Onderwijsdag, maar vervolgens verschijnt er gewoon een invulblad waar je je keuze kunt maken: http://onderwijsdag.avans.nl/stemmen

2014-04-02 09:26:34

Sjoerd

Het is mij tot nu toe niet gelukt om te stemmen allemaal leuk lief en aardig dat er 6 genomineerden zijn maar als ik niet eens kan stemmen op de publieksprijs is die waardeloos.

2014-04-01 20:20:22