Starbucks in Grand Café Breda

Zin in een latte macchiato of een frappuccino? Vanaf 6 mei kunnen studenten en medewerkers met een koffietik terecht in het Grand Café in Breda voor Starbucks.

Het Grand Café wordt geen Starbucks store en zal ook niet het volledige assortiment van de Amerikaanse koffieketen verkopen. Maar naast de filterkoffie, espresso, cappuccino en latte macchiato kun je ook de welbekende iced caffé, frappuccino (frozen cappuccino) en Tazo teas van Starbucks voortaan krijgen op de hogeschool. Inclusief smaaktoevoeging als aardbei, caramel of vanille en toppings zoals, slagroom, siroop of caramelsaus.

Lunch,kleine kaart en borrels
‘Een verbouwing van het Grand Café is niet nodig’, zegt Matthieu van Waardenburg van Eurest. ‘Starbucks heeft de huidige bar goedgekeurd. Op deze manier creëren we een unieke situatie in Nederland. Nergens anders bestaat de combinatie van Starbucks met een Grand Café.’ Het Grand Café blijft behouden voor lunch, kleine kaart en borrels.

‘Van de Starbucksprijzen hebben we 10 procent afgesnoept en we bieden met regelmaat leuke acties en combi-deals. We gaan richting de zomer, dus gaan we de frappuccino op een leuke manier promoten’, zegt Van Waardenburg.

Den Bosch
Over een Starbucks bij Avans in Den Bosch is momenteel nog niks concreets, ook op die locatie wordt naar mogelijkheden gezocht.

Tilburg

Gelukkig hou ik niet zo van koffie. Wel jammer van het gratis koekje

2014-04-23 19:12:52

koffie hipster

Leuk!!!

2014-04-22 20:55:56

Dhr. B. K.

IK HOU HET GEWOON BIJ EEN BROODJE KROKET 0.75 CENT.

2014-04-22 16:37:06

Zwarte koffie

Leuk concept. Ik hou t bij een zwarte koffie uit de automaat :-)

2014-04-22 12:58:25