4 Bredase huizen in race ‘Studentenhuis van het jaar’

Maar liefst vier Bredase studentenhuizen maken kans op de titel ‘Studentenhuis van het jaar 2014’. In totaal doen 39 studentenhuizen mee aan de verkiezing.

Elk jaar gaat studenten.net op zoek naar het ultieme studentenhuis: stapels afwas en aangekoekte borden, een koelkast vol bier, een klein fortuin aan statiegeld in de gang, fruitvliegjes die opstijgen uit de prullenbak, maar vooral gezelligheid.

Huize Maurits scoort van de Bredase huizen momenteel het beste in de ranglijst. In dit Bredase studentenhuis wonen alleen dames waaronder Avansstudenten Communicatie en Commerciële Economie.

Fysiotherapie
De andere Bredase huizen die meedoen zijn Als ’t niet tikt dan bromt ‘t . In dit huis wonen alleen eerstejaarsstudenten Fysiotherapie. Ook in Huize Cattlemarktstreet wonen alleen vrouwen waaronder Bedrijfseconomiestudenten van Avans. Huize Belcrib is het vierde Bredase en momenteel minst populaire studentenhuis dat meedoet.

Stemmen
Welk huis verdient de titel ‘Studentenhuis van het Jaar 2014’? Breng je stem uit op de foto’s en omschrijvingen van de deelnemende huizen. Je kunt zo vaak stemmen als je wilt.

Het winnende studentenhuis ontvangt een jaar lang gratis pizza van New York Pizza, een jaar lang een volledig ingericht studentenhuis ter waarde van 2.500 eurp en mag voor 2.500 euro winkelen bij de MediaMarkt.