6 tot en met 9 mei niet parkeren bij Amphia

Medewerkers, bezoekers en deeltijdstudenten van Avans kunnen van 6 tot en met 9 mei geen gebruik maken van de parkeerplaats van het Amphia Ziekenhuis in Breda. Amphia heeft de ruimte zelf nodig vanwege bouwwerkzaamheden.

Vooral op maandag en donderdag komt het vaak voor dat het parkeerterrein van Avans aan de Bredase Molengracht halverwege de ochtend vol is. Medewerkers, deeltijdstudenten en bezoekers kunnen dan uitwijken naar de parkeerplaats van het naastgelegen Amphia Ziekenhuis.

Extra parkeerterrein
Dat is aankomende week dus niet mogelijk. Maandag 12 mei is het parkeerterrein van Amphia weer toegankelijk voor Avans. Medewerkers kunnen van 6 tot en met 9 mei wel parkeren op het extra parkeerterrein van Avans aan de Hogeschoollaan, naast de Koninklijke Militaire Academie.

Sjaak Afhaak

Toevallig vandaag een auto gekocht, kan hem alleen niet parkeren nu dus.

2014-05-07 12:04:33

A. Milleu