Breekt jouw band door tijdens het HBO Intro Festival?

Studenten met een band let op! Je doorbraak is nabij. De organisatie van het HBO Intro Festival is op zoek naar het beste muzikale talent binnen Avans. De beste ‘studentenband’ staat namelijk in september op het HBO Intro Festival in Breda.

De bedoeling is dat bands met minimaal één student in de gelederen, studerend in Breda, Den Bosch of bij Avans in Tilburg, de muzikale strijd met elkaar aan gaan tijdens een concertavond 5 juni in ’t Hijgend Hert in Breda.

HBO Intro Festival
Een deskundige jury selecteert de beste bands van de avond en door middel van stemmen op Facebook wordt bepaalt welke band uiteindelijk in september mag optreden op het HBO Intro Festival in Breda. Op dit gratis festival komen jaarlijks meer dan tienduizend studenten af.

Aanmelden
Studenten die in een band zitten, kunnen zich tot 16 mei melden op hbointro@avans.nl. Bij voorkeur met een link naar de website, Facebook of ander kanaal van je muzikale uiting. Ook acts die vorig jaar meededen, mogen opnieuw inschrijven, met uitzondering van de winnaars. Inschrijven is voorbehouden aan studenten van Avans, NTHV, KMA, Fontys Den Bosch en de HAS.

Dj’s
Naast de Battle of the Bands organiseert het HBO Intro Festival ook twee dj-avonden in mei. De line-up daarvan is zo goed als rond.