Europese verkiezingen: stemmen bij Avans

Op donderdag 22 mei zijn de verkiezingen voor het Europese parlement. In een vorige week gepubliceerde peiling van TNS NIPO geeft 39 procent van de potentiële kiezers aan zeker te gaan stemmen. Dat kan ook bij Avans.

Breda
In Breda kun je van 10.00 tot 14.00 uur terecht in HA019, aan de Hogeschoollaan 1.

Den Bosch
In Den Bosch kun je van 07.30 tot 21.00 uur je stem uitbrengen in het Atrium van Avans op de Onderwijsboulevard of in lokaal TA005 op het Hervenplein.

Tilburg
Op Avans in Tilburg is geen stembureau. Daar kun je terecht bij de Universiteit, aan de Warandelaan 2. Dat stembureau is geopend van 09.00 tot 19.00 uur.

Als je besluit om te gaan stemmen, vergeet dan niet je stempas en je identiteitsbewijs. Let wel op, met je stempas kun je alleen terecht bij de gemeente waar je bent ingeschreven.