Fotografen zoeken donateurs

De afstudeerders Fotografie van de Akademie voor Kunst en Vormgeving|St. Joost in Breda vragen via crowdfunding geld voor hun afstudeercatalogus. Mensen die willen sponsoren kunnen minimaal een tientje doneren via Voordekunst.nl.

Onder de titel ‘SHIFT’ exposeren 22 Fotografiestudenten eind juni hun eindwerk op de kunstacademie in Breda. Ze willen graag een catalogus maken bij de eindexpo, als tastbaar aandenken voor henzelf en voor het publiek, maar daarvoor is geld nodig: voor de vormgever, voor het drukken en binden, enzovoort.

3.500 euro
Na zelf hun zakken geleegd te hebben, hebben de studenten nog 3.500 euro nodig, die ze nu via Voordekunst.nl proberen binnen te halen. Er is op dit moment al 87 procent gedoneerd, dus het schiet aardig op, maar het spant er nu om of ze ook die laatste euro’s binnenslepen. De crowdfundingsactie duurt nog tot en met vrijdag 6 juni.

De eindexpo van AKV|St. Joost is dit jaar van zaterdag 28 juni tot en met woensdag 2 juli, alle dagen van 11.00 tot 17.00 uur. Niet alleen Fotografie, alle afstudeerders presenteren dan hun eindwerk, in Breda en in Den Bosch.