‘Messi van de woordgrapkunde’ komt naar Avans

Jordi van de Bovenkamp, art-director bij Boomerang (die van de gratis kaarten in de kroeg) én de leukste twitteraar van 2013 volgens The Post Online, geeft op donderdag 15 mei een gastcollege bij Avans.

29.000 volgers
The Post Online noemt Van de Bovenkamp ‘de Messi de woordgrapkunde’. Bij Avans komt Van de Bovenkamp college geven over contentmarketing. Als art-director van Boomerang werkt hij namelijk voor merken als Heineken en het Wereld Natuur Fonds en zorgt hij voor deelbare content op de Facebookpagina’s van deze merken. Daarnaast is Van de Bovenkamp af en toe te horen op 3FM en volgen meer dan 29.000 mensen zijn Twitteraccount.

Comm.on
Het gastcollege van Van de Bovenkamp is georganiseerd door Comm.on, de studievereniging van de Bredase opleiding Communicatie en vindt plaats op 15 mei om 15.00 uur in HD003. Ook andere studenten en medewerkers zijn welkom bij het college. Meld je dan wel even aan door van te voren een mail te sturen naar sv-comm.on@student.avans.nl.