Welke student wint Bossche DJ Battle?

De Hbo Intro Battle of the DJ’s wordt dit jaar voor de eerste keer ook in Den Bosch gestreden. Plein 79 vormt op woensdag 21 mei het strijdtoneel voor een zestal studenten DJ’s.

Het is aan Jort van de Kerkhof, student Personeel en Arbeid, om de eer van Avans te verdedigen in Den Bosch. De andere DJ’s zijn geen Avansstudenten.

Biggi
Eén van de deelnemende DJ’s wint de Battle of the DJ’s en mag in september draaien voor meer dan tienduizend studenten op het HBO Intro Festival. Ook jurylid Biggi zal in Plein 79 een set draaien. Toegang is gratis.

Geen liefhebber van dancemuziek? Op 5 juni is er nog een bandstrijd in café Het Hijgend Hert in Breda.

Jort heeft zich helaas vandaag afgemeld, wel komt de winnaar van de Bredase Battle draaien.