Avans start associate degree voor de bouwtoelevering

Avans start in september met een associate degree voor mensen die werkzaam zijn in de bouwmaterialenhandel, houthandel of technische groothandel.

Associate degrees zijn tweejarige opleidingen op hbo-niveau. De associate degree voor de bouwtoelevering is bedoeld voor mensen die werkzaam zijn in de branche en nieuwe kennis en inzichten willen opdoen op het gebied van marketing en verkoop.

Marketing Management
Het ad-diploma krijgt de naam Marketing Management. Dit certificaat geeft toelating tot de laatste twee jaren van de hbo-opleiding Commerciële Economie, die opleidt tot Bachelor of Business Administration.

Open avond
De associate degree is een van de vele deeltijdopleidingen van Avans waar je op 11 juni tijdens een open avond informatie over kunt krijgen.

Meer over associate degrees lees je in Punt 8. Dat nummer ligt nu overal in de bakken en is hier digitaal te lezen.