Bredaas studententheater over volwassen worden

Het Bredase studententheatergezelschap TheaterComplex heeft ook dit studiejaar niet stil gezeten. Op vrijdag 13 juni spelen ze Ifigenia het koningskind. Aan de voorstelling doet ook een Avansstudent mee.

Ifigeneia het koningskind is de moderne bewerking van Euripides’ stuk Ifigeneia in Aulis. Hierin vertellen vijf acteurs het verhaal van Ifigeneia het koningskind, over een jong meisje dat wordt gedwongen in sneltreinvaart volwassen te worden. Want in de oorlog kun je niemand vertrouwen, zelfs je eigen vader niet. Over onhandige mannen die maar wat roepen en over het kind, dat vroeg of laat altijd verloren gaat. Aan deze voorstelling doet de Bredase student Communicatie Naomi Hoefs mee.

De voorstelling begint om 20.00 uur in het Chassé Theater, Breda. Kaarten vanaf 6 euro.

theatercomplex

De tijd zal veranderd worden naar half 8. In verband met het WK voetbal. De voorstelling is tot ongeveer half 9. Ideaal toch? Een voorstelling en vervolgens voetbal kijken op één avond!

2014-06-11 09:35:51