Geld verdienen tijdens de introductieweek

Eind augustus trekken eerstejaarsstudenten weer massaal de stad in en voeren ze de meest ludieke stunts uit. Studenten- en studieverenigingen kunnen geld winnen als ze een duurzame introductiestunt organiseren.

De Duurzame Introductie Stunt (DIS) is een wedstrijd tussen studentenorganisaties uit diverse steden om de meest duurzame introductiestunt. Doel hiervan is aankomend studenten bewuster te maken van duurzaamheid. Een goed moment om deze doelgroep te bereiken is aan het begin van het nieuwe collegejaar: tijdens de introductieweken. Omdat deze introductieweken vol zijn gepland met activiteiten, waar duurzaamheid eenvoudig een plek in kan krijgen, daagt studentenvoormorgen alle studie- en studentenverenigingen om mee te doen aan de DIS.

Deelnemende verenigingen uploaden foto’s en of video’s van hun duurzame introductiestunt kort na afloop op de speciale Facebookpagina. Een vijfkoppige jury bepaalt vervolgens welke introductiestunt het meest effectief, ludiek en populair was. Kijk voor inspiratie van afgelopen jaar op de Facebookpagina.

Wat kan je winnen?
Meest effectieve stunt: 1.000 euro
Wat is de stunt die op het gebied van duurzaamheid een zo gunstig mogelijk effect heeft op mens en milieu? Waar wordt de wereld een beetje beter van…?
Meest ludieke stunt: 750 euro
Wat is de meest grappige, vreemde, opzienbarende, nieuwswaardige stunt?
Meest populaire stunt: 500 euro
Wat is de stunt die de meeste likes op Facebook, of tweets op Twitter, of aandacht in de pers krijgt?

Deelnemen?
Wil je deelnemen aan de DIS 2014? Geef je organisatie tot 1 augustus op via studentennetwerk@studentenvoormorgen.nl. Mocht je als studenten- of studievereniging van Avans een duurzame introductiestunt organiseren dan hoort Punt het graag.