Win kaarten voor de Blik & Bloos BBQ

Heb jij zin in een lekkere zomerbarbecue, met een sterk staaltje podiumtalent op de achtergrond? Dat kan op dinsdag 10 juni bij Podium Bloos in Breda. Punt geeft voor die avond twee vrijkaarten à 5 euro per stuk weg.

Blik & Bloos is een maandelijks studentenpodium, een gezamenlijk initiatief van Podium Bloos, Avans en de NHTV. Het is een open podium voor en door studenten: iedereen tussen 17 en 25 jaar kan ‘zonder blikken of blozen’ zijn talent laten zien. Van cabaret tot animatie en van dans tot dichtkunst. Voor het publiek is het een laagdrempelige manier om nieuw podiumtalent te ontdekken.

Best of
Blik & Bloos vindt elk kwartaal plaats in de laatste weken van een studieperiode. Op dinsdag 10 juni is de laatste editie van dit studiejaar, een speciale ‘All Stars Editie’. Vanaf 19.00 uur is er een zomerbarbecue en tegelijk kun je genieten van de beste zeven acts die tijdens de zeven voorgaande edities op Blik & Bloos hebben opgetreden.

Normaal kost deze avond 5 euro, maar Punt heeft twee vrijkaartjes. Mail naar punt@avans.nl en ze zijn van jou!

Podium Bloos ligt aan de Speelhuislaan 151 in Breda.