Win kaartjes voor Zomerkamp Festival in Tilburg

Tilburg is weer een nieuw festival rijker, dat zich in het bijzonder richt op studenten: Zomerkamp. Op 5 juli kun je heerlijk chillen, dansen en genieten van de beste dj’s in het Wilhelminapark. Als de tentamens zijn gemaakt, is het tijd om in zomerse sferen te genieten van diverse dansstijlen bij drie verschillende podia.

Het Zomerkamp Festival wordt mede georganiseerd door Floriaan Mense, student Small Business en Retail Management in Breda. Over Tilburg als locatie voor het nieuwe festival is Floriaan duidelijk: ‘Tilburg ligt centraal in de provincie, is een echte studentenstad én kon nog wel een leuk nieuw festival gebruiken.’

De line up is als volgt:
Kampvuur (Partystage): Feestdjruud, Mental Theo, David Ghetto, Dirtcaps, Feest dj Jeroen, Puinhoop Kollektiv.

Backpack (Deephouse/Techno): Oliver Schories, Secret Cinema, Prunk, Man With No Shadow, De Sluwe Vos, De Hofnar.

Speelplaats (Student Sounds): Puresang, Jordy Dazz, Joey Dale, D-wayne, Kill the Buzz.

Kaartjes winnen?
Volgens Floriaan loopt de kaartverkoop goed. ‘We rekenen voor deze eerste editie op 2.500 bezoekers.’ Wil jij ook naar Zomerkamp? Punt geeft 2×2 kaartjes weg. Wil jij kans maken hierop? Stuur dan het antwoord op de volgende vraag naar punt@avans.nl: Wat is de echte naam van Mental Theo? Je kunt je antwoord tot en met woensdag 25 juni doorsturen.

carla

Onwijs slecht idee om dit festival in het kleinste en kwetsbaarst prakje van Tilburg te houden. Nog een onwijzer en slechter idee om het park een week lang af te sluiten voor bezoekers van het park. Nooit meer doen, ga naar de Spoorzone!

2014-07-08 16:02:50