Alles wat je moet weten over Avans en het studentenleven

Week 0, de start van een nieuwe studiejaar. Duizenden scholieren hebben eindexamens, inschrijven in Studielink en intakegesprekken overleefd om eindelijk te kunnen beginnen aan een studie bij Avans. Rest nog één horde: de introductieactiviteiten.

Om alle nieuwkomers zo goed als mogelijk voor te bereiden op hun tijd bij Avans, maakt Punt het introductienummer. Daarin lees je hoe je het maximale uit je studententijd haalt en vind je informatie over Avans en de verschillende voorzieningen waar je als student gebruik van kunt maken. Ben je nieuw in Den Bosch, Breda of Tilburg en op zoek naar de beste eettentjes en cafés? Ook dan ben je na het lezen van dit magazine goed op de hoogte.

Thuisbezorgd
Het introductienummer wordt deze week bij de meeste eerstejaarsstudenten thuisbezorgd. Maar het is ook online te lezen. Ook leuk voor alle meederejaarsstudenten en medewerkers die benieuwd zijn hoeveel bekers koffie er doorheen gaan bij Avans, hoe je goed wordt in ‘soggen’ (en wat dat is) en waar het geld van de gemiddelde student zoal aan op gaat.