Twee weken gratis studentensport in Tilburg

Te veel liggen luieren op het strand? Kilo’s aangekomen door alle barbecues en terrasbezoeken? Je kunt de start van het studiejaar gebruiken om weer fit te worden. Bij het studentensportcentrum Tilburg kun je van 25 augustus tot 7 september gratis sporten.

Zowel de indoor als outdoor faciliteiten zijn twee weken gratis te gebruiken door studenten van Avans, Fontys en Tilburg University. Tilburg telt ook diverse studentensportverenigingen die komende week gratis introductielessen aanbieden.

Diverse abonnementen
Het studentensportcentrum heeft het afgelopen jaar een grondige verbouwing ondergaan. Na 7 september kun je een sportabonnement afsluiten en zo gebruik maken van alle nieuwe zalen. Je hebt de keuze uit diverse abonnementen, die lopen van een dag tot een jaar. Kijk op de website voor meer informatie over openingstijden, sportaanbod en abonnementen.