6 acts die je niet mag missen op het HBO Intro Festival Breda

Begin het nieuwe studiejaar feestelijk en kom donderdag naar het allergrootste studentenfeest van Breda: het HBO Intro Festival. Punt geeft zes tips voor acts/evenementen die je niet mag missen!

1. Sport- en spelmiddag
Stel je kracht, uithoudingsvermogen en teamgeest van 15:00 uur tot 18:00 uur op de proef bij deze activiteit in de Haven van Breda. Geef je samen met vier vrienden op via info@bress.nl en wie weet zijn jullie de grote winnaars!

2. Manuel Broekman en Geza Weisz
Deze Nederlandse acteurs ken je vast wel. Broekman speelt in Feuten en is presentator van Spuiten & Slikken. Weisz speelde de hoofdrol in de film Alleen maar nette mensen. Samen organiseren zij Het Klassenfeestje in Club Air in Amsterdam. Weisz draait een energieke set en Broekman host de show. Van 17:00 uur tot 18:00 uur zijn zij te vinden op de Grote Markt. Zorg dat je erbij bent, naast dat zij de boel op z’n kop zetten, zijn ze namelijk ook nog eens een lust voor het oog!

3. The Hot Dogs
Voor studenten die buiten hun opleiding hard aan het werken zijn aan een muzikale carrière is er op het HBO Intro Festival altijd ruimte. Om een plekje op dit podium te bemachtigen moet je eerst de door het HBO Intro Festival georganiseerde bandwedstrijd winnen. Dit jaar strijkt de rock-‘n-rollcoverband The Hot Dogs met de eer. De Bredase studenten Ricardo Heeren (Commerciële Economie) en Davy Schouw (Communication & Multimedia Design) staan samen met vier andere bandleden op het podium in Breda. Benieuwd naar deze muzikale jongens? Zij showen hun talent op het Kerkplein tussen 18:00 uur en 19:00 uur!

4. Straight from the fridge
Ben je een liefhebber van funk en soul? Kom dan tussen 19:00 uur tot 20:30 naar het Kerkplein.
Deze band, bestaande uit acht muzikale jonge mensen, zorgt ervoor dat er flink gedanst gaat worden op het HBO Intro Festival. Straight from the Fridge heeft maar één doel voor ogen: ‘Groovin’ the cold out of your bones’.

5. DJ Beauriche
House muziek ontbreekt niet op het HBO Intro Festival. De 26-jarige Boris Smit is de zoon van Communication & Multimedia Design docent Gé Smit. ‘Energiek, groovy en vooral dansbaar’ is hoe deze dj zijn muziek omschrijft. Hij draait van 21:00 uur tot 22:00 uur op het Kerkplein.

6. Afterparty
Nog niet moe na een avond losgaan? In Miller Time, Proost, Showtime, De Boulevard en Venise Bar gaan tijdens de officiële afterpartys van het festival de voetjes nog tot na middernacht van de vloer!