Actieweek voor een duurzamer Avans

Duurzaamheid is een begrip dat tegenwoordig overal op losgelaten wordt. Om de hogeschool wat duurzamer te maken, maar zeker ook om te laten zien dat duurzaamheid helemaal niet ingewikkeld of saai hoeft te zijn staat de week van 6 tot en met 10 oktober in het teken van Avans Duurzaam.

Koffiebekers en zwerfvuil
De hogeschool roept studenten en medewerkers op ludieke acties te bedenken die in het teken staan van duurzaamheid. Dan kun je denken aan een meatless Monday op Avans zoals kunststudent Eitan Tom Godinger oppert, eigen koffiebekers meenemen zoals meerdere medewerkers inbrengen of wat zwerfvuil rondom de hogeschool opruimen.

#Avansduurzaam
Heb jij zelf een idee? Meld jouw duurzame actie aan voor de activiteitenlijst op intranet. Zo wordt je idee zichtbaar en kan iedereen zien welke acties plaatsvinden op welk tijdstip. Vergeet ook niet over je actie te twitteren: #Avansduurzaam. Op 10 oktober, de dag van de duurzaamheid, is er extra aandacht voor de verschillende Avans-initiatieven.