Kom ook in de Avans Flow

Avans Flow heeft voor het jaar 2014/2015 weer een reeks gratis workshops georganiseerd voor studenten en medewerkers van Avans. Naast nieuwe activiteiten, staan klassiekers als mindfulness en yoga gewoon weer op de agenda.

Flow organiseert workshops, lezingen en theatervoorstellingen. De activiteiten staan in het teken van bewustwording en persoonlijke ontwikkeling. Ze helpen je bij het vinden van een balans tussen studie, werk en ontspanning. Alle workshops en lezingen beginnen om 17:00 uur en duren ongeveer anderhalf uur.

Studenten pakken het podium
Een van de nieuwe activiteiten wordt verzorgd door Avansstudenten.
In de reeks Studenten pakken het podium geven Kees Berg, Rick Bastiaanssen en Eva Lisa lezingen over persoonlijk leiderschap.

Co-creatie – door Kees Berg, student Bedrijfskunde MER
Het leven is simpel in haar eenvoud. Wij mensen maken het onszelf moeilijk.

Breda maandag 2 februari 2015
Den Bosch maandag 9 februari 2015

The 7 habits of highly effective people – door Rick Bastiaanssen, student HRM en Puntcolumnist
‘‘When we are no longer able to change a situation, we are challenged to change ourselves’’ – Viktor E. Frankl

Breda dinsdag 3 februari 2015
Den Bosch dinsdag 10 februari 2015

Hoezo? Zin van het leven? – door Eva Lisa, student Communicatie
Waar wil ik, als ik 80 jaar ben, op terugkijken? Wat zijn mijn persoonlijke doelen? Hoe geef ik zin aan mijn bestaan?

Breda donderdag 5 februari 2015
Den Bosch donderdag 12 februari 2015

Social Media
Ook nieuw is de workshop Social Media. Op donderdag 5 maart 2015 leer je hoe social media je rust geeft in plaats van onrust. En hoe je social media op een sociale manier gebruikt. Deze workshop is alleen te volgen in Den Bosch.

Het programma van Avans Flow wordt verzorgd voor én door medewerkers en studenten van Avans. Ben je nieuwsgierig geworden en heb je nog vragen? Mail dan naar flow@avans.nl

student avans

Heel leuk dat Avans dit aanbiedt, ga ik zeker gebruik van maken!

2014-09-18 10:19:06