Punt bestaat 10 jaar

Deze maand bestaat hogeschoolblad Punt 10 jaar. Dat vieren we met een speciaal jubileumnummer.

In de afgelopen tien jaar is enorm veel gebeurd. De groei van Avans, de nieuwe locaties, de komst van lectoren en het aanstaande verdwijnen van de basisbeurs. Grote en kleine onderwerpen waar Punt al tien jaar aandacht voor heeft. Die eerste Punt was een krant, grotendeels zwart-wit. Op internet verscheen sporadisch een nieuw artikel en van social media had nog niemand gehoord.

Verhalen
Inmiddels is een fotoalbum op Facebook net zo belangrijk als een kortje in het magazine, zo niet belangrijker. Tien jaar Punt heeft verhalen opgeleverd over verslavingen, kraken, studenten die aan topsport doen, academiedirecties die onder vuur liggen, bijzondere projecten en prachtige foto’s.

10 jaar later
In het jubileumnummer blikken we terug met studenten die ook in de eerste Punt stonden, en analyseren tien jaar onderwijs. Daarnaast vind je vier tips die je kunnen helpen aan een goede bijbaan, waarom de soos moet blijven en een fotoreportage rondom de introductieweken.

Studenten centraal
De kracht van Punt is een kritische houding ten opzichte van Avans en het centraal stellen van de leefwereld van studenten. Met die combinatie hopen we ook de komende tien jaar ons voortbestaan te garanderen.

Hier kun je ons jubileumnummer online lezen:

student avans

Van harte gefeliciteerd met het jubileum

2014-09-18 14:04:27

Nick