Studentensportcentrum Tilburg geheel vernieuwd

De gebouwen van Studentensportcentrum Tilburg hebben een grote metamorfose ondergaan. Na een langdurige verbouwing wordt het complex op 2 oktober officieel geopend; sporten kun je er nu al. Nieuwe squashbanen, een nieuwe fitnessruimte, luxe sauna met dakterras en een mooie danszaal waar je onder meer paaldanslessen kunt volgen.

Vingerscan
Je kijkt je ogen uit als je gaat sporten bij Studentensportcentrum Tilburg. Dat begint al bij de ingang waar je geen pasje meer nodig hebt om binnen te komen, maar je vinger moet laten scannen. Het is een van de vele upgrades die het sportcomplex heeft doorgevoerd na de lange verbouwing.

Zo zijn er meer mogelijkheden voor virtual sports zoals spinning, kun je zalen online reserveren of je opgeven voor één van de cursussen. Het sportcafé is veranderd van bruine kroeg naar een moderne, nog steeds gezellige, plaats om na het sporten even bij te praten of een belangrijke voetbalwedstrijd te volgen.

7 dagen per week
Als Avansstudent of medewerker kun je alle dagen van de week sporten bij Studentensportcentrum Tilburg. Meer informatie over de verschillende abonnementen vind je op www.tilburguniversity.edu/sportabonnement.