Tipcy organiseert studietrip naar Berlijn

Voor studenten van Avans School for International Studies (ASIS) staat er binnenkort weer een leuk reisje voor de boeg: een studietrip naar Berlijn!

De studievereniging organiseert voor ASIS-studenten deze reis. Op donderdag 13 november vertrekken zij per bus naar Berlijn. Er wordt drie dagen overnacht in een slaapzaal in een centraal gelegen hostel, waarnaar zij maandag 17 november weer terugkeren naar Nederland.

Worth every penny
De studentenvereniging heeft op Facebook een pagina aangemaakt waarop ASIS-studenten zijn uitgenodigd. ‘Tot nu toe hebben 120 studenten aangegeven dat ze ‘‘gaan’’, al denk ik dat dit er nog meer worden’, zegt Lennart Dreves. ‘Net als vorig jaar hebben we 140 plaatsen beschikbaar. Toen waren de plaatsen binnen elf minuten uitverkocht.’ Het kost 150 euro, en is worth every penny, zoals te lezen valt op de Facebookpagina van het evenement.

Uitverkocht
Inmiddels zijn alle tickets verkocht, maar als je je nu nog aanmeldt, is er een kans dat er alsnog een plaatsje voor je over is!