Win kaartjes voor Student Sounds

Tien jaar na de eerste editie is Student Sounds uitgegroeid tot een bekend begrip onder studenten in Zuid-Nederland. Punt geeft 2×2 kaarten weg voor de eerstvolgende editie op 25 september in 013, Tilburg.

Jonathan Pitch, Julian Calor, Sick Individuals en Girls Love DJ’s, enkele klinkende namen die zullen draaien op Student Sounds. Voor de derde keer zal ook de klein zaal van 013 worden gehost door #CLUBIEMES! Zij zullen zorgen voor de nodige deephouse & techno samen met de Hofnar.

Winnen?
Wil jij naar Student Sounds op 25 september in 013, geef dan antwoord op de volgende vraag: Wie van de volgende DJ’s heeft nooit op Student Sounds gedraaid? Afrojack, Hardwell, Tiesto of FeestDJ Ruud. Stuur je antwoord voor vrijdag 19 september naar punt@avans.nl.