Speeddaten met Olcay Gulsen

Als student in contact komen met een mogelijk stage- of afstudeerbedrijf. Dat is het doel van het Career Event op 3 november van de drie Bredase economie-academies. Speciale gast dit jaar is Supertrash-eigenaar Olcay Gulsen.

Vertegenwoordigers van ongeveer honderd bedrijven zullen op 3 november naar Avans in Breda komen om daar korte gesprekken aan te gaan met studenten. Deze ‘speeddates’ zijn in de vorm van een sollicitatiegesprek.

Loopbaan
Olcay Gulsen is bij het evenement aanwezig als gastspreker. ‘We hebben haar gevraagd omdat ze zelf bij Avans in Den Bosch gestudeerd heeft en onze studenten het een en ander kan vertellen over haar loopbaan als internationaal ondernemer’, legt Bregje Keijsers, een van de organisatoren van het Career Event uit.

Het Career Event is alleen bedoeld voor studenten van de Academie voor Marketing en Business Management, de Academie voor Algemeen en Financieel Management en de Avans School of International Studies. De dag start om 8.30 uur en alles vindt plaats op de Hogeschoollaan in Breda.

Jos Alberts

Ik ben een groot fan van haar (totaal product)... Plaats waar mode en confectie bij elkaar komen...bereikbaar voor iedereen. En toch....exclusief. Top. Ben benieuwd' Jos

2014-10-31 10:07:44