Avansstudent in liveshows The Voice of Holland

Frank van Oudhuizen, derdejaarsstudent Communicatie & Multimedia Design in Den Bosch, heeft het tot de liveshows van The Voice of Holland geschopt. 21 november betreedt hij het podium.

Het duurde tot de laatste noten van zijn auditie voordat er drie juryleden omdraaiden maar lovende woorden vielen hem ten deel na zijn versie van Cyndi Laupers’ ‘Time After Time’. Trijntje Oosterhuis vond hem ‘onwijs muzikaal’ en Ilse DeLange prees de oprechtheid in zijn stem. ‘Je hield het simpel en dat vond ik erg knap.’

Battle
De Avansstudent koos vol overtuiging voor het team van Ilse DeLange en tijdens de battle ging hij de strijd aan met medekandidaat Pim van Kouwenhoven. Gezamenlijk zongen zij ‘Multiply’ van Jamie Lidell. Het was uiteindelijk Van Oudhuizen die aan het langste eind trok en zich mag gaan opmaken voor de liveshows.

Frank van Oudhuizen is vrijdagavond 21 november om 20.30 te zien op RTL4.