Duurzaamheidscafé in Den Bosch en Breda

Het Expertisecentrum Duurzame Innovatie (EDI) van Avans organiseert op 20 november een Duurzaamheidscafé. Dit keer is de bijeenkomst in zowel Breda als in Den Bosch.

Het thema is ‘De Duurzame Wijk’. Hoe breng je duurzaamheid in de praktijk in je dagelijks leven? Studenten van Avans en mensen uit het bedrijfsleven vertellen hoe zij met duurzaamheid omgaan. De bijeenkomst wordt gehouden in de grandcafés van Avans Breda en Den Bosch. Via een live-verbinding kunnen mensen elkaar op beide locaties zien.

Petje op, petje af
Het zal een interactieve middag worden waarbij het publiek betrokken wordt. ‘Bij de activiteit Petje op, petje af betrekken we het publiek door hen stellingen op te leggen waar zij op kunnen reageren. Zijn ze het eens met de stelling of niet. Daarmee hopen we een discussie op gang te brengen’, aldus Sandra in ’t Groen, medewerker van het Expertisecentrum.

Programma
De bijeenkomst wordt gehouden voor studenten en medewerkers van Avans. Het evenement begint om 14.00 uur en eindigt om 17.00 uur met een hapje en een drankje. Klik hier voor het volledige programma. Interesse? Meld je aan.