Wat de ene partij te bieden heeft, kan voor de andere partij het verschil maken. Maar je moet elkaar wel weten te vinden. En daarom stond netwerken wederom centraal bij de vierde editie van De Beursvloer in de Avanslocatie in Den Bosch.
De Beursvloer is een evenement waar maatschappelijke behoeftes worden verhandeld. Het doel hiervan is dat maatschappelijke organisaties gesteund worden door bedrijven en andersom. Door het samenbrengen van vraag en aanbod hoopt de organisatie onder meer vrijwilligersorganisaties, bedrijven, de gemeente, scholen en fondsen aan elkaar te koppelen.
35 nieuwe truien
Een van de vragers op het evenement is Jan Moes, zanger bij de Duketown Barbershop Singers. Op een vorige editie van het evenement trad hij op met zijn collega’s en zag toen hoe effectief De Beursvloer kon zijn. Hij heeft dan ook hoge verwachtingen van vandaag. ‘Wij zijn onder andere op zoek naar een sponsor die 35 nieuwe truien kan regelen voor de groep. En daar staat dan natuurlijk een spetterend optreden tegenover.’
Juridisch advies
Nieuwe truien kan aanbieder Marcel de Jong van Van de Wouw Advocaten niet regelen, maar mensen op zoek naar gratis juridisch advies zijn welkom. ‘Ik sta hier nu voor de tweede keer omdat de eerste keer zo goed is bevallen. Ik hoef ook niet per se meteen een tegenprestatie. Je kunt ook later nog iets aan elkaar hebben’, vertelt hij.
De Beursvloer bleek opnieuw een succes. Er werden 207 matches gemaakt.
Punt. Of had jij nog wat?