All You Need Is Love verrast Avansstudent

Consternatie bij Avans op de Lovensdijkstraat vanochtend. De bus van All You Need Is Love stond voor de deur. Daarin zat de Mexicaanse vriendin van Avansstudent Robert.

Medestudenten Marlon en Ankie hadden een mail gestuurd naar het tv-programma. ‘Dat was al een tijd geleden’, vertelt Ankie. ‘Afgelopen vrijdag werd Marlon ineens gebeld of ze het telefoonnummer van Roberts vriendin Dara had. Dat heeft ze kunnen achterhalen. Ik werd ook nog gebeld voor wat algemene vragen.’ Daarna kwam het verlossende telefoontje dat Dara op maandag in Nederland zou aankomen.

Uitwisseling
En vandaag stond Robert ten Brink dus bij Avans voor de deur om de student te verrassen. Hij heeft zijn Mexicaanse vriendin leren kennen tijdens een uitwisseling in Istanbul. ‘Ze zijn allebei bezig met afstuderen, dus elkaar zien met kerst was lastig. Daarom hebben wij All You Need Is Love geschreven.’

aynil

Robert was in shock, al vanaf het moment dat Robert ten Brink in de klas stond, vertelt Ankie. ‘Ze zijn nu met z’n tweeën naar huis gegaan. Zondag zijn de opnames van de All You Need Is Love Kerstspecial, dan moeten ze naar de studio. Marlon en ik zijn ook uitgenodigd.’ Dara blijft tot en met de kerst in Nederland.

aynil2

De All You Need Is Love Kerstspecial wordt uitgezonden op 24 december vanaf 20.30 uur bij RTL 4.