De NS komt naar Avans

Bartho Boer, hoofd Communicatie bij de NS, geeft op donderdag 18 december een gastcollege over reputatiemanagement bij Avans.

Dagje hoofdconducteur
Bartho Boer werkt sinds 1 november bij de NS. Op zijn Twitteraccount vertelt hij enthousiast over zijn eerste dagen bij NS. Hij gaat bijvoorbeeld een dagje mee op stap met een hoofdconducteur om de mensen die gebruik maken van de NS te leren kennen.

Comm.on
Het gastcollege is bedoeld voor studenten Communicatie. Het college sluit aan op de lesstof die de studenten in jaar drie kunnen verwachten over het onderwerp reputatie en legitimatie. Studievereniging Comm.on organiseert het college op 18 december om 13.00 in collegezaal HD001 in Breda. Het college duurt een uur. Ook andere studenten en medewerkers van Avans zijn welkom.

Twan

Het zou natuurlijk wel geweldig zijn als hij te laat zou komen, omdat de trein vertraging heeft.

2014-12-10 12:28:20

Arold Roestenburg

HD001 is op de Hogeschoollaan in Breda.

2014-12-10 10:13:20

An

Welke locatie van Avans wordt het college gegeven?

2014-12-10 10:11:44